IVECO, globálny výrobca autobusov a úžitkových vozidiel v ľahkej, strednej a ťažkej triede, otvára cestu hlasovým službám v Európe, pričom používa schopnosti serverless a strojové učenie od AWS – Amazon Web Services
Tento inovatívny systém ponúka tomu, kto šoféruje vozidlo IVECO možnosť, aby jednoducho použil svoj hlas pri ovládaní plánovania trás, overovaní nutnosti údržby a stavu vozidla a aby požiadal o podnety ohľadom štýlu jazdy. Táto služba umožňuje aj aktivovanie príkazov v kabíne, čím umožňuje vodičom, aby zostali sústredení na cestu a zvyšuje tak úroveň ich bezpečnosti. Okrem toho pomáha vodičom, aby zostávali v kontakte s ostatnými členmi komunity IVECO.
Nová služba, ktorú vytvoril Digital Team IVECA s podporou AWS Professional Services, bola realizovaná po inšpirácii metodológiou inovovania „Working Backwards“ od Amazonu, ktorá sa vyučuje v oblasti Digital Innovation Program od AWS. Okrem toho používa technológie serverless, rozoznávanie hlasu, automatické učenie a bezpečnosť od AWS.
„Sme naozaj nadšení z tejto novej služby, ktorá stanovuje nový štandard v automobilovom priemysle“, hovorí Fabrizio Conicella, Digital Lead v IVECU. „Využitím šírky portfólia, ktoré má AWS, spoločnosť IVECO vedela obnoviť a dodať v rekordnom čase novú službu, ktorá radikálne mení spôsob, ktorým vodiči pristupujú k vozidlám a k ostatným členom ich komunity. Táto nová služba od IVECA, ktorá sa aktivuje hlasom, posilňuje digitálnu stratégiu, prijatú firmou a jej cieľom je poskytnúť vodičom možnosť, aby svoje pracovné úlohy vykonávali úplne novým a interaktívnym spôsobom a súčasne tak zvyšuje úroveň bezpečnosti a komfortu“.