VOZIDLO, KTORÉ SA NEZĽAKNE SA NIČOHO
U výkonových variantov 220, 250 a 280 Hp sú k dispozícii Motory Tector 7 v kombinácii so 6-stupňovými manuálnymi prevodovkami. Prevodovka môže byť doplnená vývodovým hriadeľom. Nové Eurocargo 4×4 ponúka aj verziu s automatickou prevodovkou.
Nové Eurocargo 4×4 je vybavené hnacími nápravami s dvojstupňovou redukciou. 2-rýchlostná rozdeľovacia prevodovka/redukcia krútiaceho momentu zabezpečuje trakciu k predným a zadným hriadeľom prostredníctvom pozdĺžneho diferenciálu. Tri diferenciály sú vybavené uzávierkami, ktoré sú obsluhované vodičom (ako štandard), aby bola zaručená trakcia aj v podmienkach nízkej priľnavosti. Keď rýchlosť vozidla prekročí 25 km/h, elektropneumatický systém automaticky odpojí uzávierky.
Je dostupná s krátkou kabínou alebo s kabínou na spanie so štandardnou strechou, nové Eurocargo 4×4 je vybavené prednou spojkou pre ťažné zariadenie (ako štandard) a špeciálnou ochranou pre jazdu v teréne: oceľové nárazníky, mriežky svetlometov, kryt chladiča a dva zasúvateľné nástupné schodíky. Je dostupná s parabolickým odpružením alebo s odpružením poloelipsovitou listovou pružinou a vo verziách s jedným alebo dvomi kolesami.
Verzia 4×2 nového Eurocarga je vybavená verziou trvalého pohonu všetkých kolies s celkovou hmotnosťou vozidla 11,5 a 15 t a rázvormi kolies 3 240 až 4 150 mm. Impozantný uhol natočenia kolies (40 až 48 stupňov v závislosti od použitých pneumatík) zabezpečuje manévrovateľnosť aj na mestských staveniskách.